Ofte stilte spørsmål

1. Hva eller hvem er CYLEX?

S.C. CYLEX Tehnologia Informaţiei S.N.C. er registrert i Romania og forvalter online bedriftskataloger under merkenavnet CYLEX.

Firmaregistrering i vår bedriftskataloger er gratis, og presentasjonssidene kan vanligvis finnes i søkemotorer i de første ti resultatene.

CYLEX også skapt bedriftskataloger i andre land. Våre bedriftskataloger tilbyr muligheten for brukerne til å evaluere bedriftene, å gi deres mening om deres produkter og tjenester. For eksempel, bedriftskataloger fra: Sør-Afrika, Spania, Canada, Australia, Ungarn, Frankrike, Italia, or eller USA.

Disse er online bedriftskataloger i form av samfunnsportaler. Brukere kan evaluere produkter og tjenester av selskaper som er registrert i bedriftskataloger. Bedriftene som er registrert har muligheten til å laste opp gratis videoklipp, bilder, artikler, nyheter, produkter og samarbeid forespørsler.

2. Hvordan kan jeg legge til min bedrift for gratis?

For å legge til en bedrift, kan du bruke Register bedrift link fra hjemmesiden http://www.cylex.no

3. Hvordan kan jeg oppdatere min bedriftsinformasjon i CYLEX Bedriftskatalog?

Det er to måter å endre bedriftens informasjon i vår bedriftskatalog. Hvis du ikke har passord ennå, vennligst velg en ved å klikke på Rediger dette stedet link fra firmapresentasjon siden. Hvis passordet ikke er aktivert, endringene du har gjort skal verifiseres med omhu av våre ansatte.

Hvis du er allerede i besittelse av ditt firmapresentasjon side CYLEX ID og passord , vennligst bruk Logg Inn alternativ fra enhver side av http://www.cylex.no eller Rediger dette stedet link fra ditt firmapresentasjon side . Etter innlogging , du kan oppdatere og tilpasse bedriftens data, direkte på nettet, uten å vente på CYLEX ansattes godkjenning. Du kan også, når som helst, send oss en e-post med endringene du ønsker å gjøre på info@cylex.no

4. Hvorfor er det en forskjell i søkeresultatene mellom bedrifter med en detaljert presentasjonsside og bedrifter uten noe informasjon om deres presentasjonsside?

I CYLEX alle bedriftene har muligheten til å presentere seg i detalj, på engelsk og et annet språk og å oppgi informasjon om deres produkter og tjenester, rutetider, og å legge til en logo. Jo mer detaljert (firmabeskrivelse og liste over tjenester og produkter) presentasjonen er, det vil bedre søkeresultater være i CYLEX Bedriftskatalog og andre søkemotorer som Google.

5. Har du en digital ruteplanlegger som jeg kan bruke gratis?

Ja, det gjør vi. Med hjelp av vårt digitale kart kan du be om ruten visning fra en adresse til en annen. Du kan også sette inn denne ruteplanleggeren i bedriftens hjemmeside.

6. Hvordan retter jeg den geografiske plasseringen av min bedrift på kartet?

På din presentasjonsside, ved hjelp av Rediger dette stede eller Logg Inn, du kan korrigere plasseringen på kartet. Dra den røde markøren til rett sted og lagre.

7. Hvorfor er plasseringen pilen i feil sted?

Den direkte koblingen mellom kartet og adressen er skapt av en automatisert programvare. Det er derfor det er mulig at gjennom likheten med navnene på noen av gatene eller ved fravær av en vei på et kart, en annen vei med lignende navn vises i stedet for gaten du ønsket. Vi beklager ubehaget opprettet.

8. Hvordan er min bedrift registrert i CYLEX om jeg aldri har lagt den i denne bedriftskatalogen?

CYLEX overvåker konstant børsnotering av selskaper på internett, som er registrert i vårt søkesystem etter visse kriterier og etterpå vises som søkeresultater. I form av funksjoner, er vårt katalogen ikke så annerledes enn andre søkemotorer som Google, som samler data og viser dem i deres sider med linker. I CYLEX det finnes også bedrifter lagt til av deres representanter med Registrer bedrift.

10. Hvorfor er ikke mine oppdateringer på nettet?

Når du bruker Rediger dette stedet link fra siden med beskrivelse av din bedrift, du har muligheten til å be om firmapresentasjon endres ved å fylle ut skjemaet. De oppdaterte data vil bli sjekket av en av våre ansatte før publisering på nettet. Hvis endringene ikke er online, har godkjenningsprosessen ikke er fullført ennå.

12. Hvordan kan jeg slette min bedrift fra CYLEX Bedriftskatalog?

Hvis du ikke ønsker din bedrift å være oppført i vår database, fordi, for eksempel en av dets datterselskaper ikke lenger eksisterer, vennligst kontakt oss på e-post til info@cylex.no. Din bedrift siden vil bli fullstendig fjernet fra vår database. Slettingen kan bare gjøres av CYLEX ansatte.

13. Hvordan kan min bedrift bli funnet lettere på Internett?

Fyll ut firmapresentasjonen , og dessuten beskrivelsen, setter så mange relevante søkeord som du kan, som tilsvarer selskapets virksomhet feltet. Jo flere søkeord du setter inn i ditt firmapresentasjon side , jo flere søketreff du får i vår database og i søkemotorer som Google eller Yahoo. Senere, hvis du ønsker å legge til flere søkeord, klikk på koblingen Logg Inn or å oppgi konto, eller fyll ut skjemaet for første data oppdateringen ved å klikke Rediger dette stedet link fra ditt firmapresentasjon side.

14. Hvorfor er søkeordene nødvendig?

Søkeordene kan representere produkter, tjenester og merker at Internettbrukerne er på jakt etter. En større stikkordliste betyr flere opptredener i selskapet i søkeresultatene. F.eks Hvis din bedrift er et hotell søkeordene kan være: hotell, rom, overnatting, bad, restaurant, reiseliv, bad, enkeltrom, dobbeltrom etc., avhengig av hvilke tjenester som tilbys.

15. Hvordan kan jeg få et passord for min bedrift?

For å oppdatere din firmainformasjon med koblingen Logg Inn og for å ha modifikasjonen gjort direkte på nettet, vil du trenger CYLEX firma ID og et passord. I tilfelle du har ikke et passord, eller har glemt det, kan du be om en ved å sende en e-post til info@cylex.no

16. Kan jeg legge til flere filialer / datterselskaper eller butikker av samme bedrift til CYLEX?

Hvis din bedrift er representert på flere steder, kan du sette inn separat i vår database hver filial, butikk, stasjon eller verksted, ved å gå frem på samme måte som i tilfelle av en normal Registrer bedrift.

17. Hvordan kan min bedrift få prioritet som skal vises alltid blant de første søkeresultatene?

Rekkefølgen av bedrifter på søkeresultatsider er bestemt av søkeord relevans. Men de første bedriftene som samsvarer med søkekriteriene er alltid de viser spesialtilbud, så vel som bedrifter med høy rating basert på brukernes omtaler.

18. Hva er CYLEX Sølv Vedtektet?

CYLEX Sølv er et vedtekt som gis til bedrifter som anser samarbeidet med CYLEX viktig. Bedrifter får en sølv merket som en særegen karakter og en direkte link til deres nettside, slik at de vil ha en bedre synlighet, kan få flere spørsmål om deres produkter og tjenester, og flere forespørsler om sitater.

19. Hvordan aktiverer jeg CYLEX Sølv Vedtektet?

For å aktivere ditt CYLEX Sølv Vedtekt, må du må logge inn ved å klikke på Rediger dette stedet koblingen eller Logg Inn koblingen og følg instruksjonene. Det er nødvendig at firmapresentasjon siden er ferdig i 50% og har minst 5 vurderinger (omtaler) skrevet om dens aktivitet, produkter eller tjenester på din bedrift. For en stund bedriftene som nylig har aktivert deres CYLEX Sølv Vedtektet vises også på CYLEX hjemmeside.

20. Hvilke andre gratis tjenester tilbyr meg CYLEX?

På din presentasjonsside, med hjelp av Rediger dette stedet koblingen eller Logg Inn koblingen du kan publisere tilbud, artikler, nyheter, lage et produkt og tjenester katalog, laste opp video presentasjoner osv. alle disse tjenestene blir optimalisert for Google-søk.

21. Hvordan kan jeg få en konto i CYLEX samfunn?

Du må bare gjøre en Rask registrering som CYLEX samfunn medlem og følg instruksjonene.

22. Hva er fordelene ved å være en CYLEX samfunn medlem?

Som medlem av CYLEX samfunn, du har retten til å skrive anmeldelser (omtaler) og kommentarer som vil bli publisert på nettet, automatisk, uten CYLEX ansattes engasjement, som innebærer å lese og avgjøre om meldingen vil bli publisert eller ikke. I tillegg kan du få nye venner, delta i gjennomgang konkurranser, sende og motta e-post, tilpasse profilen din med bilder og annen informasjon anses som nyttig.

23. Hvordan kan jeg endre min profil i CYLEX samfunn?

Du må logge inn og velge ENDRE PROFIL.

24. Hva betyr det "inviterte venner" kategori?

Inviterte venner anses å være alle venner som du invitert fra din CYLEX konto og som klikket "Godta invitasjon" direkte fra e-post uten å registrere seg selv. Mens du er logget inn på din CYLEX konto, du kan bruke "Søk venner" fra e-post kontaktene du vil invitere så mange venner som mulig.

25. Hvorfor er CYLEX gratis?

Når vi sier at våre tjenester er gratis, mener vi at de er helt gratis. Opprette din firmapresentasjon side , laste opp bilder av dine produkter, drar nytte av tilbudene og alt annet er gratis. Området er i sin helhet finansiert av diskrete annonser plassert rundt området. Vi har ikke noe å selge, og vi ønsker ikke å kjøpe noe. Våre tjenester har ikke noen forpliktelser eller betingelser.

26. Hva er spesialtilbud?

Spesialtilbud er rabatter, kampanjer eller andre økonomiske fordeler, som kommer til uttrykk i prosent eller pris, og kan bli tilbudt av bedrifter oppført i http://www.cylex.no til CYLEX Bedriftskatalog brukere.

27. Hva slags fordeler få spesialtilbud til bedriftene som publiserer dem?

Bedrifter som publiserer spesialtilbud i CYLEX Bedriftskatalog vil ha prioritet i Internet søkeresultatene hele gyldigheten av det spesielle tilbudet. På denne måten bedrifter vil ha flere kunder og deres inntekt vil øke, uten å betale en krone for deres CYLEX rabatt kampanjen. Alt du trenger å gjøre er å logge inn og velge spesialtilbud fra menyen.

28. Hvordan kan du bruke CYLEX Spesialtilbud kuponger?

Skriv ut kupongen og vise den før utløpsdato før du betaler, eller bare nevne kupongkoden synlig i det spesielle tilbudet. Råde vennene dine til å gjøre det samme. Vi er svært interessert i din erfaring som forbruker. Del det med oss på http://www.cylex.no.

29. Hvor kan jeg finne mer informasjon om spesialtilbud i CYLEX Bedriftskatalog?

Alt du trenger å gjøre er å få tilgang til Spesialtilbud linken og du finner alle opplysninger du trenger om spesialtilbud.

30. Vi ser alltid å utvikle seg. Vårt mål er kontinuerlig å forbedre.

CYLEX har mer enn et tiår erfaring på markedet. Grunnen til lang levetid sin er representert ved kontinuerlig opptatthet å oppfylle behovene til kundene.